«Հանրային վարկանիշ» տեղեկատվական-վերլուծական ընկերությունն իրականացնում է «Վարկանիշ» թեմատիկ ամսագրի հրատարակումը, որի նպատակը ՀՀ-ում գործող պետական, մասնավոր, հասարակական, կառույցների, ՀՀ-ում միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիրչների,անհատների արդյունավետ աշխատանքը հավուր պատշաճի ներկայացնելն է :
Ամսագրում ներկայացվում են վարկանիշ ունեցող առաջատար ընկերություններ, հասարակական, պետական կառույցներ, ինչպես նաև ՀՀ տարբեր ոլորտների անվանի ու ճանաչված անձիք:
«Վարկանիշ» թեմատիկ ամսագրի հերթական հրատարակությունը նվիրված է տարբեր ոլորտներում գործունեություն ծավալող նկերություններին և անհատներին:
Ամսագիրը համագործակցել է Հայաստանում գոծունեություն ծավալող միջազգային տարբեր ընկերությունների հետ, այդ թվում Վորլդ Վիժն Հայաստան, Եվրոպական միության, USAID, FREDA, ENPARD, UNIDO, CARD, Հայաստան համահայկական հիմնադրամի և ՀՀ-ում այլ հայտնի ընկերությունների հետ, ակնկալում ենք արդյունավետ համագործակցություն նաև Ձեզ հետ:
Փուլ 1
- «Վարկանիշ» ամսագրում տեղեկատվության ներկայացում..
- հարցազրույցի անցկացում
- լուսանկարների պատրաստում
- հատկացված էջի ձևավորում
- «Վարկանիշ» ամսագրի հրատարակություն
- «Վարկանիշ» ամսագրի տարածում
- Ամսագրի տպաքանակը 1000 օրինակ
- Պատվիրատուին տրամադրում ենք 25 օրինակ
- Facebook.com/varkanish
Ի՞նչ կտա այն Ձեր կազմակերպությանը:
Դուք ունեք բարձր վարկանիշ: Գնահատված եք հասարակության կողմից: Ուրեմն վստահելի եք և զարգացման առավել շատ հեռանկարներ ունեք, քան ցածր վարկանիշ ունեցող կազմակերպությունները: Այսինքն՝ ունենալ բարձր վարկանիշ, նշանակում է հասարակության կողմից ընդունված լինել, արժանանալ վստահության:
Ինչպե՞ս ձեռք բերել վարկանիշ կամ ինչպե՞ս պահպանել այն: Այս հարցերի պատասխանը մեկն է՝ իրազեկ լինել փոխգործակցության միջոցով, ինչն իրականացնում է հարցումը, որն իրականությունն արտացոլող լավագույն հայելին է: Ուստի զարգացման կարևոր բաղադրիչը սոցիալական փոխգործակցությունն է, հասարակական արձագանքն ուսումնասիրելը: Ունենալ բարձր վարկանիշ, նշանակում է ունենալ բարձր որակ, պահպանել վարկանիշը` նշանակում է պահպանել որակը:
Հարգանքով`
«Վարկանիշ» ամսագրի խմբագրակազմ